Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Gr. 3. - Jesienna plucha – programowanie.

Gr. 3. - Jesienna plucha – programowanie.

Jesienna pogoda jest zmienna. Aktualnie za oknem mamy słoneczko, ale zdarzają się dni kiedy pada deszcz. Wtedy musimy pamiętać o odpowiednim ubiorze. W pojemniku pośród pestek wiśni zostały ukryte różnego rodzaju ubrania. Dzięki zmysłowi dotyku dzieci odnalazły karteczki. Następnie segregowały ubrania na te, które nadają się na jesienną pogodę i te których na pewno nie ubierzemy. Takie ćwiczenie ma wpływ na motorykę małą, rozwój wrażliwości i zmysłów, a także koordynację wzrokowo-ruchową.

Kolejnym etapem zajęć było programowanie. Nasze Ślimaczki postanowiły się razem pobawić na dworze i w pełni wykorzystać piękną pogodę. Nagle na niebie pojawiło się dużo czarnych chmur i spadł deszcz. Zadaniem dzieci było pomóc Ślimakom schronić się pod parasolem.

Programowanie pozwala na rozwijanie umiejętności planowania, logicznego i algorytmicznego myślenia.

Data dodania: 2019-10-15 06:51:32
Data edycji: 2019-10-18 21:40:39
Ilość wyświetleń: 886

„Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż."

 

Janusz Korczak

 

„Jeśli szanujemy dziecko i podążamy za jego możliwościami,  to może ono zrobić więcej niż od niego oczekujemy,  a wszystko co dziecko potrafi – nauczycielowi zrobić nie wolno."

Helen Parkhurst
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej