Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

POPOŁUDNIOWE ZABAWY - Grupa 4 - Motylki -

POPOŁUDNIOWE ZABAWY  - Grupa 4 - Motylki -

 

 

 

 

Jesienne popołudnia to idealny czas na zabawę, dzięki której dziecko zdobywa nową wiedzę i umiejętności. Grupa "Motylków" poznała naszą nową pomoc dydaktyczną jaką jest instrument muzyczny KolorPiano.

 

 

 

 

Dzięki figurom geometrycznym w określonym kolorze na pianinie możemy zakodować piosenki, a następnie je zagrać. W tym tygodniu oswajaliśmy się z nowym instrumentem. Dzieci stworzyły kody, które zagrały na pianinku i usłyszały jakie dźwięki powstały. W przyszłym tygodniu może uda nam się wspólnie zagrać "Wlazł kotek na płotek" i na pewno się tym pochwalimy!

 

Oprócz pojawienia się u nas nowego instrumentu, działo się u nas wiele ciekawych rzeczy. Stworzyliśmy jesienną ścieżkę sensoryczną, dzięki której dzieci rozwijały swoją wyobraźnię dotykową. Dzieci potrafiły powiedzieć, które dary jesieni były przyjemne w dotyku, a które nie. Przechodzenie po ścieżce sprawiało im wiele radości, wzbudzało zaciekawienie. Dodatkowo bawiliśmy się liśćmi, malowaliśmy je farbami i odbijaliśmy na kartkach. Dało nam to możliwość obserwacji budowy liścia.

 

To był wspaniały tydzień! 

Data dodania: 2020-10-17 20:37:04
Data edycji: 2020-10-17 20:50:27
Ilość wyświetleń: 609

„Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż."

 

Janusz Korczak

 

„Jeśli szanujemy dziecko i podążamy za jego możliwościami,  to może ono zrobić więcej niż od niego oczekujemy,  a wszystko co dziecko potrafi – nauczycielowi zrobić nie wolno."

Helen Parkhurst
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej